Проведення фокус-груп

Фокус-група це групова дискусія на певну тему, яка проводиться за заздалегідь складеним і узгодженим із Замовником сценарієм.

Групова дискусія на певну тему, яка проводиться за заздалегідь складеним і узгодженим із Замовником сценарієм. Мета - визначення ставлення учасників до поставленої проблеми і / або особливостей сприйняття того чи іншого об'єкта (товар, реклама, послуга і т.д.), виявлення мотивації тих чи інших дій споживачів.

Фокус-група проводиться в спеціально обладнаному приміщенні протягом 1,5-2 годин, звичайне кількість учасників - 8 осіб (час проведення групи та кількість учасників варіює залежно від завдань дослідження). Учасники дискусії відбираються за певними критеріями (стать, вік, дохід, обсяг споживання досліджуваного товару, послуги і т.д.)

Дискусію проводить професійний ведучий - модератор.

Наші співробітники здатні організувати повний цикл робіт (включаючи, при необхідності, розробку, рекрутинг, модерування, транскрибування, звіт) за напрямками:

  • Фокус-групи.
  • Глибинні інтерв'ю.
  • B2B дослідження.
  • Етнографічні дослідження, shop-тури.
  • On-Line форуми.
  • Mystery Shopping будь-якої складності.

Технічне забезпечення і додаткові послуги

  • Устаткування для синхронного перекладу на обраний слухачами мову, синхронний запис перекладу на DVD.
  • Великий досвід співпраці з висококласними професійними перекладачами.
  • Захищений ftp-сервер для обміну матеріалами (аудіо, відео-файли).
  • Можливість короткого стенографування фокус-груп в електронному варіанті.
  • Якісні транскрипти фокус-груп та інтерв'ю.