Проведення фокус-груп
Фокус-група це групова дискусія на певну тему, яка проводиться за заздалегідь складеним і узгодженим із Замовником сценарієм.
Групова дискусія на певну тему, яка проводиться за заздалегідь складеним і узгодженим із Замовником сценарієм. Мета - визначення ставлення учасників до поставленої проблеми і / або особливостей сприйняття того чи іншого об'єкта (товар, реклама, послуга і т.д.), виявлення мотивації тих чи інших дій споживачів.
Фокус-група проводиться в спеціально обладнаному приміщенні протягом 1,5-2 годин, звичайне кількість учасників - 8 осіб (час проведення групи та кількість учасників варіює залежно від завдань дослідження). Учасники дискусії відбираються за певними критеріями (стать, вік, дохід, обсяг споживання досліджуваного товару, послуги і т.д.)
Дискусію проводить професійний ведучий - модератор.
Наші співробітники здатні організувати повний цикл робіт (включаючи, при необхідності, розробку, рекрутинг, модерування, транскрибування, звіт) за напрямками:
- Фокус-групи.
- Глибинні інтерв'ю.
- B2B дослідження.
- Етнографічні дослідження, shop-тури.
- On-Line форуми.
- Mystery Shopping будь-якої складності.
Технічне забезпечення і додаткові послуги
- Устаткування для синхронного перекладу на обраний слухачами мову, синхронний запис перекладу на DVD.
- Великий досвід співпраці з висококласними професійними перекладачами.
- Захищений ftp-сервер для обміну матеріалами (аудіо, відео-файли).
- Можливість короткого стенографування фокус-груп в електронному варіанті.
- Якісні транскрипти фокус-груп та інтерв'ю.