Маркетингові дослідження

А Ви задаєте собі питання: Як завоювати нові ринки без великих витрат?

Що клієнти думають про Ваш новий продукт? Як виділитися поміж конкурентів? Чим розширити асортиментну лінійку? На ці та інші питання Вам допоможуть відповісти маркетингові дослідження. Вони є однією з найбільш важливих складових успішного бізнесу. За допомогою маркетингових досліджень можна отримати відповіді практично на всі питання, що стосуються ринку або споживачів, і в результаті прийняти правильні управлінські рішення.
Ми можемо запропонувати Вам як повний комплекс досліджень, так і вивчення окремих напрямків:

1. Дослідження ринку

  • Розрахунок ємності і частки ринку, оцінка його насиченості і привабливості, виділення ключових гравців (виробники, дистриб'ютори, споживачі, владні органи).
  • Аналіз основних тенденцій, складання прогнозу і сценаріїв розвитку ринку, аналіз ринкових можливостей і загроз.
  • Аналіз товарної структури ринку, вивчення ситуації, що на ринку системи розподілу товару (каналів збуту), аналіз попиту та пропозиції на цільових сегментах ринку.
  • Оцінка рівня пенетрации.

2. Аналіз конкурентів

  • Виділення основних конкурентів, порівняльний аналіз їх позицій на ринку.
  • Аналіз елементів конкурентної і маркетингової стратегії підприємства.
  • Розвідка ринкових намірів і інвестиційних планів конкурентів.
  • Дослідження схем дистрибуції, які застосовуються конкурентами.
  • Відстеження часток учасників ринку.

У нашому агентстві Ви також можете замовити карти позиціонування конкурентів, які допомагають підійти до аналізу конкурентів комплексно, уявити картину ринку в цілому, знайти додаткові ринки збуту і неохоплених споживчі сегменти. Інформація може бути представлена ​​у вигляді опису конкурентів за певними параметрами окремо або ж у вигляді об'ємної матриці з позиціями конкурентів.

Ще одним напрямком роботи агентства "Суспільні ресурси" в рамках конкурентного аналізу є складання рейтингу бізнес-привабливості регіонів. Кожен з них володіє своєю інвестиційною привабливістю, в них діють різні фактори ризику. Тому для ведення конкурентоспроможного бізнесу в будь-якому регіоні необхідно знати не тільки його географічне положення або запас природних ресурсів, а й активність регіональної влади, якість людських ресурсів і інфраструктури. Ці та інші чинники, що впливають на успішність бізнесу, будуть враховані в рейтингу.

3. Дослідження споживачів

  • Опис портрета цільової аудиторії.
  • Сегментація споживачів, вивчення їх потреб, аналіз поведінки, визначення цільових груп продукту / послуги.
  • Дослідження рівнів знання, споживання і переваги різних торгових марок споживачами.
  • Аналіз сприйняття торгової марки споживачами.
  • Вивчення ступеня лояльності і задоволеності споживачів.
  • Аналіз цінових очікувань кінцевих споживачів.
  • Аналіз купівельних запитів і вимог до товару.